ČASTÉ DOTAZY

  • běžná realizace objednávky je 4 – 8 pracovních dní (dle typu objednávky, složitosti zadání a aktuální tiskové fronty).
    Vždy se jedná o předpokládaný termín výroby, stav objednávky je možné sledovat online po přihlášení na Vašem účtu.
  • po zadání objednávky (online přes eshop nebo emailem) Vám emailem zašleme souhrn objednávky s předpokládaným termínem tisku / řezu Vaší objednávky. Jedná se o vždy předpokládaný výrobní termín, který se může lišit dle aktuální tiskové fronty. 
  • krabičky, POP a POS materiály a velké objednávky mají individuální termíny výroby (dle rozsahu zpracování 5 – 15 prac. dní)
  • po zadání objednávky (online přes eshop nebo emailem) Vám emailem zašleme souhrn objednávky s předpokládaným termínem tisku / řezu Vaší objednávky. Jedná se o předpokládaný výrobní termín, který se může lišit dle aktuální tiskové fronty.
  • příplatek EXPRES PREMIUM – odeslání 1. pracovní den od zadání a potvrzení objednávky – 100% expresní příplatek
  • příplatek EXPRES PRIORITY – odeslání 2. pracovní den od zadání a potvrzení objednávky – 80% expresní příplatek
  • příplatek EXPRES STANDARD – odeslání 3. pracovní den od zadání a potvrzení objednávky – 60% expresní příplatek
  • možnosti realizace EXPRES objednávek vždy konzultujte na telefonním čísle 722 937 552, nebo se svým obchodním zástupcem
  • jakmile objednávku dokončíme, tak Vás informujeme emailem a sms o odeslání objednávky nebo pro os. odběr (dle Vašeho výběru). V případě, že neobdržíte na uvedeném kontaktním emailu a telefonu informace o odeslání objednávky nebo o os. odběru, tak stále na Vaši objednávce pracujeme. Pro zjištění aktuálního stavu objednávky se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji
    (v reálném čase můžete sledovat stav objednávky: čekající, v tisku, na řezu, na dokončení, dokončeno).
  • V roce 2023 jsme realizovali 18500 zakázek na míru a průměrně byla každá objednávka expedována za 4 dny, 11 hodin a 2 minuty. 

  • balíky posíláme přes přepravní společnost GLS a TOPTRANS
  • běžné balíky do ruky (prostřednictvím GLS) do 200 cm šíře (příklad 200 x 20 x 20cm)
    a desky do max. rozměru cca 100 x 70 cm: 165 – 189 Kč bez DPH
  • GLS balík do ParcelShopu (vyhledávání poboček zde). Do ParcelShopu lze doručit balíky do 100 cm šíře a do 15 kg váhy balíku, cena od 135 Kč/balík bez DPH. GLS ParcelShop je dostupný pouze pro online objednávky zadané přes eshop (nelze generovat pro objednávky zadané emailem).
  • nadměrné balíky (prostřednictvím TOPTRANS) – velké desky nad rozměr 120 x 80 cm: 769 – 879 Kč bez DPH, součástí balení desek jsou ochranné rohy
  • nadměrné balíky (prostřednictvím TOPTRANS) – velké bannery tubusy nad 200 cm: 500 – 550 Kč bez DPH
  • velké PVC bannery lze odeslat ohnuté nebo složené do balíku prostřednictvím GLS do max. váhy 40 kg. V případě, že je vyžádán ohyb banneru nebo sklad banneru do balíku, tak není možné PVC banner reklamovat. Vlivem ohnutí může dojít k poškození. 
  • vlastní doprava VYROBAPRO.CZ: paušální částka po Praze 385 Kč bez DPH. Dopravu zvolte v poslední kroku objednávky nebo zadejte při objednávce emailem. Pokud zvolíte vlastní doprava VYROBAPRO.CZ, tak Vás řidič bude kontaktovat v dopoledních hodinách v den rozvozu a upřesní čas vykládky na Vaší adrese. Dopravu VYROBAPRO.CZ nelze objednávat na stejný den jako byla zadána objednávka.
  • doprava na paletách je účtována: 300 Kč bez DPH/paletu a samostatná doprava 1200 – 1500 Kč bez DPH/paletu (podle hmotnosti).
  • uvedené ceny jsou včetně balného, není možné k nám poslat vlastního přepravce, je nutné využít přepravce dle uvedeného
  • nadměrné balíky odeslané prostřednictvím TOPTRANS lze doručit v dopoledních hodinách (prémiová služba):
    TOPTIME – dopolední doručení do 12:00 hod. v prac. dny (ode dne odeslání), příplatek k běžně dopravě: 250 Kč bez DPH
  • pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím GLS se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji
    (po dokončení objednávky máte k dispozici štítek s přepravním číslem, číslo přepište zde a můžete sledovat aktuální stav dopravy).
  • v případě, že Vaši objednávku musíme odeslat na více balíků prostřednictvím GLS nebo TOPTRANS, tak jsou balíky doúčtovány dle výše uvedených cen. Z hlediska kvality balného a kvality přepravy a splnění přepravních podmínek u partnerských firem si vyhrazujeme právo na změnu počtu kusů balíků a následné doúčtování skutečně odeslaných balíků.
  • pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím TOPTRANS nás kontaktuje na dotazy@vyrobapro.cz
  • POZOR! Prosíme zkontrolujte obal a obsah zboží při přebírání zásilky od přepravce, zda není mechanicky poškozen. Zásilku bez kontroly obalu a zboží nepřebírejte! Jakékoliv poškození obalu nebo zboží poznamenejte prosím ihned do přepravního listu.
  • po vyhotovení tisků od nás obdržíte sms a email s informací o odběru na adrese: Purkyňova 804, Úvaly, Praha – východ, recepce / creative zone mapa areálu zde. Osobní odběr je možný pouze v čase od 7 do 15 hod.
  • pokud Vám nepřijde email a sms, tak tisky stále nejsou připravené k os. odběru, je nutné vyčkat na potvrzení emailem a sms.
  • pro zjištění aktuálního stavu objednávky se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji (v reálném čase můžete sledovat stav objednávky: čekající, v tisku, na řezu, na dokončení, dokončeno). Aktuální stav objednávky Vám také rádi sdělíme na tel.: 722 937 552
  • pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím GLS, nebo TOPTRANS se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji
    (po dokončení objednávky máte k dispozici štítek s přepravním číslem, číslo přepište zde a můžete sledovat aktuální stav dopravy).
  • pokud na Vaši uvedenou dodací adresu nepřišel balík do 2 dnů od přijetí emailu s potvrzením o odeslání, tak nás kontaktujte na emailu dotazy@vyrobapro.cz a my zjistím potřebné informace o přepravě Vašeho balíku
  • online platební karta – Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard
  • bankovní převod – platba předem nebo na splatnost na bankovní účet. Číslo bankovního účtu: 2700464139/2010 vedené u FIO banka. Variabilní symbol: číslo objednávky. Párování plateb probíhá automaticky, proto je nutné správně uvést variabilní symbol, pokud není variabilní symbol správně uveden, tak nemusí dojít ke spárování objednávky a propsání do tiskové fronty.
  • online bankovní převod – pomocí funkce rychlý bankovní převod můžete peníze zaslat na náš účet velmi rychle s okamžitou odezvou, že transakce proběhla.
  • elektronické peněženky: PayPal, GoPay
  • v každé sekci eshopu naleznete kolonku tisková data, stáhněte si instrukce pro přípravu dat a postupujte podle informací, které jsou uvedené v PDF. Je nutné maximálně dbát uvedených pokynů, při nedodržení postupu není možné akceptovat reklamaci.
  • v případě, že neumíte připravit tisková data, tak Vám je rádi připravíme. Více naleznete v sekci grafické práce.
  • v sekci firemní vlajky a prezentační desky si také můžete stáhnout šablonu pro přípravu grafiky beach vlajek a prezentačních desek s chlopněmi. Pokud si nejste jisti správností zadání pro další tiskové sekce, tak neváhejte kontaktovat naše grafické oddělení.
  • v případě, že k nám pošlete hotovou grafiku k tisku, tak DTP nenese odpovědnost za špatné rozlišení fotek, skryté vrstvy, chybné přechody, neuložené fonty do křivek a podobné vady způsobené chybnou přípravou tiskových dat.
  • hotové a dodané grafiky k tisku prochází vstupní kontrolou pro Vámi zvolený rozměr, v případě, že rozměr neodpovídá zaslanému PDF, tak Vás naše DTP studio kontaktuje.
  • soubory k tisku (PDF) pojmenujte: počet ks, rozměr, zvolený materiál. V případě, že soubor není správně pojmenován, tak nemusí dojít ke správné kontrole tiskového rozměru. Veškeré tiskové rozměry obdržíte před výrobou (emailem) v souhrnu objednávky.
  • nabídka je opravdu široká a mnohdy není jednoduché orientovat se jen na základě nabízeného obrázku nebo popisu.
    Pokud tiskovou sekci nenajdete, tak nás neváhejte kontaktovat na info@vyrobapro.cz nebo na tel.: 603 839 848.
  • minimální odběry se vztahují na každou položku v objednávce. Malé objednávky mají vždy účtovaný min. odběr.
  • vzorky před výrobou realizujeme dle zadání od 300 do 1500 Kč bez DPH, v případě větší objednávky realizujeme vzorky
    zdarma nebo v rámci zápočtu vzorku před výrobou s následnou výrobou celé objednávky
  • obaly: min. odběr 2 000 bez DPH
  • POP a POS materiály: min. odběr 2 000 Kč bez DPH
  • reklamní předměty: 30 ks
  • PVC bannery: min. odběr 300 Kč bez DPH, nebo 1 m2
  • doplňky k PVC bannerům (stahovací pásky, gumolano): 100 Kč bez DPH
  • samolepky: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • papírové samolepky: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • reklamní desky: 500 Kč bez DPH, nebo 1 m2
  • billboardy, plakáty, tapety: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • prezentační pulty: 1ks
  • vizitky: min. odběr 300 – 500 Kč bez DPH
  • letáky: min. odběr 300 – 500 Kč bez DPH
  • tapety: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • roll up stojany: 1 ks
  • roll up bannery samostatně: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • vlajky: min. odběr 500 Kč bez DPH
  • brožury: min. odběr 500 Kč bez DPH
  • tvarový ořez – frézování: min. odběr 1 000 Kč bez DPH, nebo 1 m2 tisku / materiálu
  • řezaná reklama: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • reklamní boxy: min. odběr 1 000 Kč, nebo 1 ks
  • tisk na plátno: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • X – bannery: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • stěna light box led: 1 ks
  • klap rámy: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • teleskopické stěny: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • prezentační desky: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • plastické písmo / 3D loga: min. odběr 1 000 Kč bez DPH, nebo 1 m2 tisku / řezu
  • magnetické fólie: min. odběr 500 Kč bez DPH, nebo 1 m2 tisku
  • neroztrhnutelný / voděodolný papír: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • stojany na letáky: 1 ks
  • plakátové lišty: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • venkovní poutače: min. odběr 300 Kč, nebo 1 ks
  • potisk textilu: min. odběr 300 Kč bez DPH, tisk objednávejte na www.trikon.cz
  • pivní tácky: min. odběr 500 Kč bez DPH
  • kalendáře: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • potisk látky: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • my Frame: min. odběr 500 Kč bez DPH
  • bloky: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • etikety s dodáním na roli: 2000 Kč bez DPH
  • vstupenky: min. odběr 300 Kč bez DPH
  • barkety: min. odběr 2 000 Kč bez DPH
  • objednávku můžete zadat online v eshopu, vyberte potřebnou tiskovou sekci a v záložce objednávka zadejte produkt, rozměr, počet ks atd. Systém Vás bude plně navigovat, aby byla objednávka zadána správně.
  • objednávku může zadat také emailem na info@vyrobapro.cz. Spolu se správně popsanými tiskovými daty, rozměrem, materiálem a počty ks, nezapomeňte připsat fakturační a dodací údaje. V případě, že se jedná o opakovanou objednávku, tak ideálně pošlete číslo objednávky, která již byla zpracována. Zadání objednávky (koordinátorkou objednávek – přes email) nemusí být ihned po obdržení Vašeho emailu, může dojít k opožděnému zadání vlivem počty objednávek, které jsou aktuálně ve zpracování (v případě, že je nutné co nejrychlejší zadání do tiskové fronty, tak Váš žádáme o zadání objednávky online přes eshop.
  • po obdržení objednávky a zadání do tiskové fronty Vám na email zašleme souhrn objednávky, který je nutné autorizovat (provést kontrolu správnosti zadání). Jak je zadáno v objednávce, tak je následně vyrobeno (objednávka je rovna výrobnímu listu). Jedná se o automatizovaný proces výroby dle výrobního listu, který obdržíte k autorizaci.
  • jakmile objednávku dokončíme, tak Vás informujeme emailem a sms o odeslání objednávky nebo pro os. odběr (dle Vašeho výběru). V případě, že neobdržíte na uvedeném kontaktním emailu a telefonu informace o odeslání objednávky nebo o os. odběru, tak stále na Vaší objednávce pracujeme. Pro zjištění aktuálního stavu objednávky se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji (v reálném čase můžete sledovat stav objednávky: čekající, v tisku, na řezu, na dokončení, dokončeno).
  • pokud objednávku zadáte emailem, tak je možné, že nastane prostoj v době od zadání emailové objednávky a propsání do tiskové fronty. Prostoj v zadání je dán počtem objednávek před zadáním do našeho systému. Na přidání objednávek do výrobního systému intenzivně pracují 4 kolegyně, pro co nejrychlejší zadání do tiskové fronty použijte online objednávku přes eshop (do tiskové fronty jde okamžitě po autorizaci zadání).
  • každá objednávka má svůj výrobní list / výrobní číslo, není možné již zadané objednávky doplnit o další položky. Je zapotřebí vytvořit novou objednávku s novým výrobním listem.
  • v případě, že si přejete odeslat Vaším jménem přímo na adresu klienta, tak v posledním kroku online objednávky zaškrtněte pole:
    odeslat jménem reklamní agentury (volitelný).
  • v případě zadání objednávky přes email, vždy uveďte, že chcete odeslat Vaším jménem na adresu klienta.
  • v případě, že chcete všechny objednávky (vždy) zasílat Vaším jménem na adresu klienta, tak nás neváhejte kontaktovat na info@vyrobapro.cz, Váš požadavek nastavíme automaticky pro všechny objednávky.
  • generování štítků a dodacích listů je v plně automatickém režimu, dbejte tedy na správné zadání, aby Vaše firma byla uvedena jako odesílat: jak na štítku, tak dodacím listu.
  • v případě zadání odeslání přímo na adresu klienta je režim automatických sms a emailů (s informací o stavu objednávky) generován na emailovou adresu a telefonní číslo zadavatele objednávky, nikoliv příjemce balíku.
  • po přihlášení na svém účtu můžeme zadat objednávku s velkoobchodní cenou (velkoobchodní registraci pro reklamní agentury, grafická studia, tiskárny a jiné zprostředkovatele najdete zde)
  • stav objednávky můžete v reálném čase sledovat online po přihlášení na svém účtu (stav zpracování Vaší objednávky: čekající, DTP příprava, tisk, na řezu, na dokončení, zabaleno, odesláno / k vyzvednutí)
  • stav dopravy (číslo balíku a jiné informace o dopravě) můžete sledovat online po přihlášení na svém účtu
  • faktury k objednávce, historie objednávek, záloha tiskových dat a jiné administrativní úkony naleznete po přihlášení na svém účtu
  • zapomenuté přihlášení / obnovení hesla pro přístup k Vašem účtu najdete pod tímto odkazem
  • reklamaci podejte písemnou formou na info@vyrobapro.cz nebo dotazy@vyrobapro.cz, případně kontaktujte svého obchodního zástupce, viz kontakty zde. U reklamace nezapomeňte uvést číslo objednávky, bez toho nemůžeme reklamaci prověřit. 
  • reklamace dopravy / poškození balíku: prosíme zkontrolujte obal a obsah zboží při přebírání zásilky od přepravce, zda není mechanicky poškozen. Zásilku bez kontroly obalu a zboží nepřebírejte! Jakékoliv poškození obalu nebo zboží poznamenejte ihned do přepravního listu, reklamace je v kompetenci dopravce, je nutné reklamovat ihned, na pozdější reklamace dopravce nebere zřetel (podepsáním přepravního listu potvrzujete převzetí balíku).
  • reklamaci popište svými slovy a na emailovou adresu pošlete (spolu s textem) také fotky tiskové vady (případně jiné vady vztahující se k reklamaci)
  • vždy se snažíme na reklamaci reagovat co nejdříve, odpověď na reklamaci Vám zpravidla poskytneme 1 – 3 prac. dny od zadání reklamace na uvedeném emailu. Pracujeme ve vícesměnném provozu a Vaše objednávka prochází několika kontrolními stanovišti, které se k reklamaci vyjadřují. Následně Vám na email zašleme vyjádření k reklamaci a v případě uznání reklamace prioritně zařadíme do tiskové fronty.
  • kupující je povinen si po převzetí zásilky zkontrolovat počet dodaných kusů. Pokud kontrolu neprovede do 15 kalendářních dnů, nebude brán zřetel na případnou reklamaci počtu kusů v zásilce (systémové záznamy dat ve strojích jsou omezené).
  • výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • reklamace v rámci zakázkové výroby řešíme přetiskem objednávky, popřípadě slevou smluvenou, která odpovídá vadě na výrobku.
  • DTP práce / kontrola tiskových dat je součástí každé objednávky
  • DTP poplatek je zaveden ke každé objednávce (ne položce v objednávce) ve výši 199 Kč bez DPH / objednávku
  • DTP poplatek nezahrnuje grafické práce (nejedná se o kreativní grafické práce – ty lze objednat samostatně)
  • DTP poplatek je kontrolní mechanismus a také předtisková příprava Vašeho souboru

Co vše je součástí práce DTP grafika?

  • kontroluje rozměr zadaný v objednávce a rozměr grafiky
  • provádí kontrolu rozlišení (v případě, že je rozlišení špatné, tak Vás náš grafik upozorní)
  • provádí kontrolu použitých fontů (zda jsou fonty v křivkách)
  • připraví Vaši grafiku ke strojovému řezu (nastavení ořezové cesty)
  • a další práce spojené s kontrolou Vaší grafiky
  • Vámi zaslaný soubor k tisku musí splňovat veškeré náležitosti, které uvádíme v dané tiskové sekci s názvem tisková data
    (soubor je online ke stažení)
  • DTP premium je individuální předtisková kontrola dat včetně emailové zpětné vazby
  • pokud chcete konzultace a individuální přístup k dodaným tiskovým datům, tak volte službu DTP premium
  • naše DTP oddělení zkontrolujte Vámi dodaná tisková data a pošle Vám emailový výstup, zda – li jsou data v pořádku a v případě, že by nebyl výstup optimální, tak Vás naše DTP oddělení bude emailem kontaktovat s návrhem řešení
  • cena služby je 399 Kč/bez DPH
  • v ceně DTP premium jsou již zahrnuty běžné úkony spojené s DTP poplatkem
  • DTP premium nezahrnuje grafické práce (nejedná se o kreativní grafické práce – ty lze objednat samostatně)