BLOG

Jak na roll-up banner,
který bude reprezentovat Vaši značku?

Roll-up bannery jsou oblíbeným reklamním nosičem pro obchodní akce, jako jsou veletrhy a kongresy. Upoutávají pozornost a efektivně komunikují sdělení Vaší značky směrem ke stávajícím i potenciálním klientům. Jejich úspěch ale stojí a padá s kvalitou provedení. Proto Vám přinášíme zaručené tipy, jak vytvořit poutavou grafiku pro Váš roll-up banner.

Co je roll-up banner?

Roll-up banner je přenosný prezentační stojan, jehož název je odvozen z anglického označení pro rolovací plakát. Používá se k propagaci nových nebo akčních produktů v obchodě, na veletrhu, na výstavě a konferenci nebo na festivalu.

Proč i Vaše firma potřebuje roll-up banner?

  • Je lehký, skladný a přenosný. Dá se snadno převézt v kufru auta, ale také přenést v ruce.
  • Postavíte ho za 30 sekund bez použití nářadí. 
  • Hodí se na krátkodobé akce, ale může stát i delší dobu v obchodě.

Jak vypadá roll-up banner?

Roll-up banner tvoří hliníkový stojan, skládací nebo teleskopická tyč, horní lišta a tisk na matném polypropylenovém filmu. Ten má neprůhledné pozadí a neutrální barvy, aby skrze banner neprosvítalo okolní prostředí nebo světlo. Roll-up banner od nás obdržíte ve složeném stavu v brašně, ve které ho snadno přenesete. 

Jaké jsou typy roll-up bannerů? 

Roll-up banner STANDARD

  • Odolná a lehká hliníková konstrukce
  • Skladné a přenosné
  • Kvalitní zaklapávací lišta bez háčku
  • Pevná hliníková skládací vzpěrná tyč
  • Otočné stabilizační nohy
  • Prostorná taška
  • V rozměru 85 × 200 cm, 100 × 200 cm, 120 × 200 cm nebo 150 × 200cm 

Roll-up banner EXCLUSIVE

  • Elegantní hliníková konstrukce
  • Lehké, skladné a přenosné 
  • Zvýšená odolnost 
  • Široká stabilní podstava bez dodatečných nožiček
  • Kvalitní zaklapávací lišta bez háčku
  • Pevná hliníková skládací vzpěrná tyč
  • Polstrovaná prostorná taška
  • V rozměru 85 × 200 cm, 100 × 200 cm, 120 × 200 cm nebo 150 × 200cm 

Teleskopická stěna

  • Unikátní systém nastavitelný pomocí teleskopických tyčí 
  • Lehká, ale přitom vysoce odolná hliníková konstrukce
  • Pro zavěšení jednostranného i oboustrannému banneru
  • Včetně přenosné brašny
  • Vhodné pro bannery o  rozměru min. 133 × 116 cm a max. 300 × 200 cm

Tip: Chcete objednat pouze plátno do Vašeho stojanu? Doručte nám osobně nebo přes dopravce Váš stojan a my provedeme pouze tisk s výměnou tiskového plátna do Vašeho stojanu. To vše za 24 hodin.

Jak na grafiku pro roll-up banner? 

  • Logo značky, slogan a claim umístěte do horní části, které si příjemce všimne jako první.
  • Ujasněte si své sdělení. Co chcete, aby si příjemce z roll-up banneru odnesl za myšlenku? Vypíchněte v textu to hlavní a nakonec připojte výzvu k akci.
  • Šetřete textem a držte se jedné hlavní myšlenky. Případné doplňující informace umístěte na web (odkaz na něj přidejte na banner) nebo je zmiňte v letáku či brožuře, kterou budete rozdávat. 
  • Použijte maximálně dva až tři fonty, které budou dobře čitelné. Většinou si ale vystačíte s jedním, který můžete použít v několika obměnách – tenký, normální a tučný.
  • Použijte brandové barvy, které si lidé spojují s Vaší značkou. Vezměte v potaz také psychologii barev – modrá je barva důvěry, červená a oranžová zase přitáhnou pozornost.
  • Ponechte na banneru dostatek bílého místa, aby bylo sdělení čitelnější a přehlednější,
  • Použijte kvalitní obrázky z fotobanky nebo ještě lépe vlastní fotky od fotografa. Využít můžete také umělou inteligenci, která Vám podle zadání vygeneruje originální ilustraci. I tak se vyplatí dát na rady grafika, který obrázek správně zakomponuje do celkového designu.

Na co si dát pozor při návrhu roll-up banneru?

  • Držte se dál od okrajů. Text ani grafika by neměly zasahovat těsně k okraji. Při tisku může dojít k ořezu, kvůli kterému Vám bude chybět část sdělení. Počítejte s prořezem z horní, pravé a levé strany (obvykle kolem 5 mm).
  • Soubory pro tisk zpracujte v rozlišení od 100 do 300 DPI. 
  • Aby byl tiskový výstup co nejkvalitnější, převeďte text do křivek. 
  • Vždy je dobré navrhovat design roll-up banneru tak, aby měl využití pro více rozměrů. Může se stát, že nakonec budete chtít vytvořit několik bannerů různého typu a všechny by měly vypadat jednotně. Drobným úpravám se samozřejmě nevyhnete. 

Navrhněte si vlastní roll-up banner v 2D Kreatoru

Zvládnete to online během několika minut, a to díky intuitivnímu nástroji 2D Kreator. Jak při tvorbě roll-up postupovat?

  1. Zvolte typ roll-up banneru. Na výběr máte roll-up banner STANDARD, roll-up banner EXCLUSIVE nebo teleskopickou stěnu.
  2. Specifikujte produkt. Přejete si kompletní banner (tisk + stojan) nebo samostatný tisk? Zvolte také požadovaný rozměr, materiál a počet kusů. 
  3. Začněte navrhovat. Pokud máte již připravený grafický návrh, nyní ho nahrajte (buď přímo z počítače, nebo zadáním url odkazu). Případně začněte navrhovat grafiku přímo v nástroji 2D Kreator. Využít k tomu můžete bohatou nabídku různých typů písma, klipartů, obrázků a dalších prvků včetně QR kódu.
  4. Dokončete objednávku. Zkontrolujte svou objednávku a poté ji rovnou pošlete do výroby. Pokud vše půjde hladce, hotový roll-up banner od nás obdržíte za 4–8 pracovních dní. Využít můžete také možnost expres výroby, díky které u Vás roll-up banner bude už za 1–3 pracovní dny.
rollupypro_1200x300

Tip: S návrhem Vašeho nového roll-up banneru Vám pomůže naše grafické oddělení. S grafiky můžete zkonzultovat vlastní grafický návrh nebo celý design banneru svěřte do jejich rukou.

Vyrobapro
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.